Ponente de EUDE

D. Mikel Diez Parra

D. Mikel Diez Parra

Mikel is leading at IBM the Digital Transformation of business for the south of Europe (Spain, Portugal, Greece and Israel). This Transformation leverages the power of Digital forces: Cloud, Big Data & Analytics, Mobile, Social Business & Smarter Commerce to help leading companies re-imagine their customer journey to achieve the growth, using Design Thinking as the methodology to solve the paradigm of Customer Centricity.

In his current position, Mikel performs a business development and consultative sales role in order to engage clients in Digital Transformation initiatives, to develop solutions with a customer-centric basis, empower the customer journey through the omnichannel experience and enrich it with the power of Analytics.

Mikel holds a career for more than 23 years of experience in the IT services & vendors market, combining highly proficient in software technologies with business wisdom and interpersonal skills to positively contribute to organization’s bottom-line.

Also, Mikel has proven an extensive experience in IT software and consulting enterprise sales and presales cycle with in-depth knowledge of the process of qualification, making of PoC, solution development and deal closure.

¿Sabes lo que se dice de nosotros?

Qué opinan los alumnos y docentes sobre EUDE Business School

Andrés Caicedo

Alumno de MBA

“Actualmente estoy trabajando en una empresa de tecnología móvil y la parte de marketing digital me han ayudado mucho los conocimientos impartidos por los docentes. Es una de las fortalezas que tiene la Escuela. Me ha ayudado mucho en lo que es mi carrera profesional”

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Testimonial de Andrés Caicedo

José María Maestre

Antiguo alumno de EUDE y HP Business Partner en BT Global Services

“Todavía me acuerdo de la cercanía de los profesores, de su experiencia y de la profesionalidad con la que abordaban todo el temario”

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Testimonial de José María Maestre

Juan Díaz del Río

Director del MBA en EUDE Business School

“Somos un producto que está en el mercado y que necesita ingredientes para añadirnos valor. Un MBA es un ingrediente de primer nivel para tener más valor en el mercado” .

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Testimonial de Juan Díaz del Río